МӘТІН БОЙЫНША АДАМНЫҢ КӨҢІЛ-КҮЙІН ТАНУҒА ӘРТҮРЛІТӘСІЛДЕРДІ ТАЛДАУ
DOI:
https://doi.org/10.62687/8a3nws74Аннотация
Мақалада маркетингтік талдаулардан бастап әлеуметтік медиа мониторингіне дейінгі әртүрлі салаларда туындайтын мәтін бойынша көңіл-күйді талдаудың өзекті мәселесі қарастырылады. Жұмыс бұл мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін, соның ішінде дәстүрлі статистикалық әдістерді, машиналық оқытуды (SVM) және терең оқытуды талдайды. Олардың артықшылықтары мен кемшіліктері контекстті, тілдің түрлі ерекшеліктерін және іске асырудың күрделілігін ескеру қабілетіне назар аудара отырып салыстырылады. Сонымен қатар, дәлдік пен тұрақтылықты арттыру үшін әртүрлі тәсілдерді біріктіретін гибридті модельдер зерттелуде. Әртүрлі зерттеулерді талдау әрбір тәсілдің күшті және әлсіз жақтары бар екенін және оңтайлы шешімді таңдау нақты тапсырма мен деректер сипаттамаларына байланысты екенін көрсетеді.