ӘРТҮРЛІ ДЕНЕ БЕЛСЕНДІЛІГІМЕН АЙНАЛЫСАТЫН МЕКТЕПОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ДАМУЫ
DOI:
https://doi.org/10.62687/z326rv85Аңдатпа
Дене белсенділігі мектеп оқушыларының өмір салты мен мінез-құлқының негізгі аспектісі болып табылады, ол әлеуметтік-экономикалық жағдайлар мен қоғамның мәдениет деңгейі, сондай-ақ дене тәрбиесін ұйымдастыру, сондай-ақ жеке тұлға сияқты сыртқы факторлармен анықталады. мектеп оқушыларының жоғары жүйке қызметінің, дене құрылысының және функционалдық мүмкіндіктерінің сипаттамасы. Оқушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін дене белсенділігінің жеткілікті деңгейін сақтау қажет. Соңғы жылдары мектептегі және үйдегі оқу жүктемесінің жоғары болуына
байланысты, сондай-ақ басқа да себептерге байланысты мектеп оқушыларының көпшілігінде дене белсенділігінің тапшылығы байқалады, бұл гипокинезияның дамуына және денеде күрделі өзгерістерге әкелуі мүмкін. Гигиеналық зерттеулер көрсеткендей,
мектеп оқушыларының көпшілігі күндізгі уақытының 82-85% -ын статикалық күйде, негізінен отырумен өткізеді. Тіпті бастауыш сынып оқушыларының арасында жүру және ойнау сияқты ерікті дене жаттығулары тәулік уақытының тек 16-19% құрайды, оның 1-3%
ғана ұйымдастырылған дене шынықтыру сабақтарында кездеседі. Мақалада мектеп оқушыларының қозғалыс белсенділігі олардың өмір салтының маңызды құрамдас бөлігі ретінде талданады. Сонымен қатар, дене жаттығуларының мектеп оқушыларының физикалық дамуына әсерін қарастырамыз.