КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГ ҚЫЗМЕТІН БАСҚАРУӘДІСТЕМЕСІ

Авторлар

  • Кадырова Г.А Кадырова Г.А Автор

Аңдатпа

Мақалада кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың негізгі
бағыттары келтірілген. Бәсекеге қабілетті өнімді құру кәсіпорындарды
маркетингтік зерттеулер жүргізуге міндеттейтіні атап өтілді. Кәсіпорындар маркетингтік қызметті жүзеге асыратын және өнімге қатысты талаптарды анықтайтын негізгі принциптер көрсетілген.

Жүктеулер

Жарияланды

04/04/2025

Журналдың саны

Бөлім

Экономика

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары