БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫ ҰБТ – ҒАДАЙЫНДАЙТЫН ОҚУ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢТИІМДІЛІГІН АНЫҚТАУ

Авторлар

  • А.Д.Спанбаев Автор
  • З.М.Абылқасымова Автор

DOI:

https://doi.org/10.62687/ywy4w774

Аңдатпа

Бұл мақалада оқушыларды ҰБТ – ға дұрыс дайындайтын педагогикалық әдістер мен нұсқаулықтар, мультимедиалық заманауи құрылғылар мен қосымшалар туралы ақпараттандырылған. Басты түйін – оқушыларға дұрыс бағыт беріп, оқу құралының тиімділігі жеткізіледі. Биология пәнінен оқу құралдарын әзірлеу және қолдану кезіндегі ҰБТ – ға дайындықтың тиімділігін диагностикалау және ұтымдылығын анықталады. Оқушылардың оқу деңгейін бағалау мәселесін зерттеген зерттеушілер қазіргі педагогикалық бақылау жүйесі жетілмеген деген қорытындыға келді. Оқыту деңгейін бағалау тиімді, объективті, психологиялық тұрғыдан ыңғайлы және үнемді процесс болуы
керек. Тұлғаға бағытталған оқыту жүйесінде тек оқу процесі ғана емес, сонымен қатар оқу деңгейін бақылау оның нәтижелерін бағалау үшін қолайлы жағдай туғызатын әдіспен ұйымдастырылуы керек. Ұлттық бірыңғай тестілеуді процедуралық кезеңдердің жиынтығы ретінде қарастыруға болады: тесттерді жоспарлау, құрастыру және сынау,
нәтижелерді өңдеу және түсіндіру. Білім мен дағдыларды меңгеру деңгейін тексерудің жаппай әдісі, оқушылардың нәтижелерін салыстыратын бірыңғай әдістемелік құралдарды қолдану ретінде қарастырылады. Оқушылардың практикалық зерттеу қызметін, оқу мотивациясын, оқу кезінде шығармашылық әлеуетті іске асыру арқылы
зерттеу жұмыстарының нәтижесінде биологияға талпынысы анықталады. 

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

04/07/2025