Автоматтандырылған тест тапсырмаларын құрастыру мен бағалауға арналған платформаны жобалау
DOI:
https://doi.org/10.62687/7k5naa41Кілт сөздер:
тестілеуді автоматтандыру, тест тапсырмаларын құрастыру, интеллектуалды бағалау, модульдік архитектура, тест қабықшалары, үлгерімді бақылау, цифрлық платформа, бағалаудың объективтілігі.Аңдатпа
Қазіргі білім беру процесі мен кәсіби дайындықта тест тапсырмаларын құрастыру мен бағалауды
автоматтандыру ерекше маңызды орын алады. Бұл зерттеуде автоматтандырылған тест генерациясы мен
нәтижелерді интеллектуалды бағалауға арналған құралдарды біріктіретін платформаны әзірлеу ұсынылады.
Платформа модульдік архитектураға негізделген, бұл оның функционалдығын кеңейтуге және әртүрлі пән
салаларына бейімдеуге мүмкіндік береді. Платформаның негізгі ерекшелігі – қосымша тест қабықшаларын
біріктіру мүмкіндігі, бұл оның әмбебаптығы мен кеңейтілуін қамтамасыз етеді. Бағалаудың объективтілігі
мен дәлдігін арттыруға, сондай-ақ тестілеуді ұйымдастыруға кететін уақытты қысқартуға ерекше назар
аударылады. Тест қабықшалары мен модульдердің жеткілікті санының болуы платформаны білім беру
мекемелері мен корпоративтік құрылымдардың қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік береді. Ұсынылған
шешім жеке оқу траекторияларын қалыптастыру, үлгерімді бақылау және корпоративтік құрылымдарда
мамандарды даярлау сияқты міндеттерді тиімді шешуге мүмкіндік береді. Әзірленген платформа
айтарлықтай қолданбалы әлеуетке ие және білім мен құзыреттерді бағалау саласында инновациялық
тәсілдерді енгізуге ықпал етеді.